Amazing sex

Jag tänkte testa detta med att blogga och berätta om mina små äventyr ;)

Herregud vilket sex jag hade I helgen.
C kom hem till mig och hittade mig naken lekandes I soffan medan jag väntade på honom. De tog inte två sekunder innan han var naken och tryckte in kuken i munnen på mig så långt ner i halsen han kunde.

Han tog en av mina buttplugs som låg på bordet och tryckte in den i mig, och sedan tog han tag i mitt hår och munknullade mig så tårarna rann och saliven rann ner längs brösten.

När han kände sig nöjd med de tog han ut min buttplugg och tryckte in sig i mig, gud så tight det var och som jag bet I kudden.
Han skiftade mellan att knulla mig i rumpan och I fittan, och ibland tillbaka till munnen.

Kan ju bara säga en sak om denna helgen.
Jag har skavsår så in i det 🤤🙋🏼‍♀️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Snöbus❄️